sunnuntai 4. syyskuuta 2016

Sekalainen kuulumispostaus

Tämä on tällainen sekalaisia asioita sisältävä höpinäpostaus. Kuvituksena on kuvia eiliseltä Nuuksio Classicilta, missä olin oppaana 8 ja 27 km kohdalla. Valitettavasti kaikki kuvani viikonlopun pitkiksellä olleesta Supersuunnistajasta epäonnistuivat, kun kannustin niin innokkaasti. Erillistä Supersuunnistaja seikkailee -postausta ei tule, koska tämä ei tosiaan ollut kisa, vaan lenkki. :D

Kärki oli aika yllätyksetön: ensin Ansio ja sitten Mononen. Minusta tuntuu,
että herroilla on aina samat vaatteetkin päällä.

Varpaan kynnet eivät sitten tippuneet. Epäilin kauan, että oikean jalan kolmannen varpaan kynsi lähtisi, mutta se jotenkin tukevoitui, kun leikkasin kynnet. Pitää siis postittaa patukat Australiaan Annalle. Tupla oli muuten King Size eikä Maxi. Muistin väärin, kun julistin arvauskisaa (enkä todellakaan jaksanut silloin kävellä tarkistamaan asiaa).

Juoksemisen pitää olla hauskaa (ainakin vielä 8 kilsassa)
Valmentajan valinta on nyt siinä vaiheessa, että tapasimme valkkuehdokkaan kanssa ja sovimme kuvioista. Valkku M tekee minulle nyt ohjelmaa, ja aloitamme valmennussuhteen 12.9. alkavalla viikolla. Olen kertonut hänelle kaikista triathlonin ohella olevista virityksistäni, ja hän koettaa tehdä sitten just mulle sopivan ohjelman. Kokeillaan, miten homma lähtee sujumaan.

Ja aina on aikaa tuulettaa kameralle!

Vähän kyllä jännittää aloittaa kunnolla treenaaminen, koska välillä vieläkin tuntuu, etten olisi ihan palautunut. Esimerkiksi suunnistuksissa on ollut vielä todella lötköpötkö olo, ja eilen kävellessäni 8 km kohdalle passiin, piiputin reitillä ollissa portaissa pahemman kerran. Ja jalkapohjani väsyivät eilisetä hurjasta 10 km kävelystä todella paljon. Naureskelin koko reitin juosseelle Supersuunnistajalle, että on varmaan epäsopivaa, jos minä valitan, että jalkani ovat väsyneet.

27 km kovin ruuhka. Tämä taisi olla pääryhmä eli peloton, :)
No, vielä on viikko aikaa sluibailla. Ja nythän minulla on oma valmentaja, joka tekee ohjelman just mulle. Kai sitä voi sitten säätää sen mukaan, kuinka paljon minua väsyttää. Meinasinkin rapsata vielä tänään Valkku M:lle, kuinka eilinen tepastelu aiheutti kantapäiden kolotusta.

Kovat jätkät jättivät kengät narikkaan. Näitä kreisejä hippejä bongasin kolme.
Sellaista täällä tänään. Nyt loppuu. Vuorikiipeilijä M tuli kylään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti