tiistai 26. tammikuuta 2016

Hauska viikonloppu

Onpas viime päivinä ollut taas kaameeta tohotusta. Mutta hauskaa sellaista! Varsinkin viikonloppu oli ihan timanttinen, vaikka Supersuunnistaja olikin humppailemassa Prahassa ja minä siten yksin kotona.

Perjantaina kävin treenaamassa jo aamulla, koska iltapäivällä menin kokeilemaan ekaa kertaa ikinä Vacustyler-alipainehoitoa. Supersuunnistaja bongasi Juoksujalkaa-blogista tarjouksen, ja minä yllytyshulluna innostuin kokeilemaan hoitoa. Alipainesukkula ei tuntunut juuri miltään, mutta kalvojen availu sitten sitäin enemmän. Sanoisin, että se oli noin urheiluhierojan aiheuttamat tuskat potenssiin kaksi. Mutta onneksi rääkki oli myös nopeasti ohi. Pohkeeni menivät keskiviikon synttäritreenissä aivan jumiin ja olivat jankissa vielä perjantaina. Mutta hoidossa ne vihdoin aukesivat. Menen tällä viikolla uudelleen. Ei ole vielä tarpeeksi mustelmia. :D

Otin tuubissa makaillessani selfien

Lauantaina minulla oli aamulla ohjelmassa matkamessut, minne olin saanut töiden kautta vapaalipun. Firmamme on taas mukana Levi Wellness Clubin Arctic Challengessa. Ja kun Levi Wellness Clubilla oli messauilla ständi, olimme saaneet töihin muutaman messulipun. Kävimme työkaverini K.n kanssa moikkaamassa Wellnes Clubin porukkaa ständillä, ja minut suostuteltiin osallistumaan heidän pölkynkannattelukisaansa. Ensin tavoitteenani oli olla vain paras nainen. Mutta kun kilpailijoita tippui alun jälkeen niin nopealla tahdilla, en ehtinyt luovuttaa ennen kuin jäljellä olin vain minä ja kolme miestä. Ajattelin, että pitäähän sitä sitten kolmen parhaan joukkoon päästä - mutta niin taisi ajatella joku muukin: kaksi seuraavaa lopettivat niin yhtä aikaa, etten minä taaskaan ehtinyt luovuttaa ajoissa. Ja eihän siinä sitten enää auttanut kuin voittaa koko kisa. Tosin pakko tässä on sanoa, että pääsin ekana valkkaamaan itselleni kevyimmän pöllin, joten minun taakkani oli kevyempi kuin useimmilla kanssakisaajilla. Facebookissa on video kisan viimeisistä hetkistä.

Ostokset ja messukassi takakontissa

Matkamessujen jälkeen tapahtui ehkä koko viikonlopun magein juttu, kun minä kävin ostamassa itselleni uuden maantiepyödän. Fillari on Ridleyn Helium, eli olemme Supersuunnistajan kanssa fillarisamiksia. Tosin minun pyärässäni on keltaista ja Ääsääsillä on punaista (ja vähän hienompi osasarja). Nyt fillari pitäis jaksaa viritellä traineriin ja kokeilla sitä. Ja pitäisi jaksaa myydä Punainen Paholainen pois tilaa viemästä. 

Tässä uusi perheenjäsen laatutarkastajan kanssa. Fillari sopii hyvin kissan
väreihin, joten se läpäisi laatutarkkailijamme tiukat kriteerit.

Sunnuntaina oli vuorossa treffit Vuorikiipeilijä M:n kanssa, kun menimme Leppävaaraan korttelirasteille. Teimme taas erilaiset reittivalinnat - heti ekasta rastista alkaen. Tällä kertaa minun reittini oli joitain satoja metrejä lyhyempi, mutta Vuorikiipeilijä M juoksi kovempaa ja sai paremman tuloksen. Minulla ei vaan tuo juoksu ole viime aikoina (jos koskaan) kulkenut. Reittivalintamme ovat ainoat, jotka on nyt ladattu rastit.fi:hin kyseiselle radalle. Minusta ainakin oli hauskaa vertailla valintojamme. Käykää kurkkaamassa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti