keskiviikko 30. syyskuuta 2015

Hei hei, mitä kuuluu?

Mitäs tässä, jäitä poltellessa. No, oikeesti on taas tapahtunut vaikka mitä!

  1. Tuli koettua elämäni ensimmäinen DNF. Olimme sunnuntaina taas suunnistamassa Somerolla. Nyt on ihan pakko myöntää, että minulla ei ollut kyllä alunalkujakaan kamalan sporttinen olo, mutta taistelutahtoa multa silti yleensä löytyy. Rastijahti on sellainen rogaushenkinen kisa, missä hajontarastit saa hakea aina missä järjestyksessä tahansa, ja välillä käydään sitten keskusrastilla. Minä etsin kolmea ensimmäistä rastiani tunnin. Totesin, että ehkä en tällä kertaa halua vollottaa metsässä kuten joskus aiemmin. Joten keskeytin, kun pääsin takaisin keskusrastille. Supersuunnistaja tuli sopivasti maaliin samaan aikaan (oli tosin lähtenyt puoli tuntia aiemmin). Ääsääskin hävisi oman sarjansa, joten meillä oli harvinaisen tunkki suunnistussunnuntai.

    Supersuunnistajan yhteislähtö. Minä lähdin puoli tuntia myöhemmin
  2. Supersuunnistaja osti uuden fillarin. Hänen uusi pyöränsä on maantiepyörä, Ridley Helium. Se on niin kevyt hiilarivehje, että kevyemmillä kiekoilla se olisi jo rajalla, onko se sääntöjen mukaan liian kevyt. Ei passaa sitten polkijankaan painaa liikaa. Nyt meillä asuu sekä Ridleyn että Scottin pyörät! Hahaa! Mutta Supersuunnistajahan on ihan (Blade) Runner ja minun lempihajuveteni nimi on Alien. :D

    Siinä se on. Ei mahtunut telineeseen, niin panin traineriin. Tosin kohta siihen muuttaa
    minun Punainen Paholaiseni, kun ei Ääsääs aja trainerilla kuin korkeintaan kokeiluajon.
  3. Minä olen taas neljän eri urheiluseuran jäsen, kun liityin Cetus masterseihin. Kaipasin elämääni enemmän uimista (ja urheiluseuroja), ja Cetuksen treenit ovat tuossa melkein naapurissa eli Kilossa. Oikean uimaseuran treeneissä pääsee myös treenaamaan muutakin kuin vaparia. Eilen treenattiin rinulia, ja tänään minulla on sisäreidet ihan jumissa. Mutta onpahan tehokkaampi potkukin.

    Kävimme Somerolla moikkaamassa myös Griseknoenia. On se jo iso sika!
    Tässä se lepuuttaa kavereiden kanssa ennen kuin tuli moikkaamaan
    (houkuteltiin se ylös kilistelemällä avaimia)
  4. Ilmottautumisiakin on tullut tehtyä: uhkailinkin jo aiemmin lähteväni polkujuoksemaan, ja nyt Helsinki trail runiin on ihan virallisestikin ilmottu. Toivottavasti 17.10. eivät vaan jalat ole yhtä jumissa kuin tänään kuntorasteilla. Polkujuoksusta oli muuten hyvä juttu Ylellä. Kannattaa lukea!
Sellaista täällä. Toivottavasti teillä kaikilla menee paremmin kuin minulla keskimäärin Somerolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti