tiistai 18. elokuuta 2015

Ja voittaja on...

... Vuorikiipeilijä M! Vaikka kaikki tietysti nyt epäilevätkin, että arvonta on vähintään puolueellinen, niin vakuutan käsi sydämellä, ettei asia ole niin. Arvonnan suoritti nimittäin random.org. Ei kyllä haittaa yhtään, ettei mun tarvitse postittaa geelejä esimerkiksi Australiaan, vaan voin ihan vaan ojentaa ne ohimennen.
Eka kommentti voitti! Nii!

Uusia ja mullistavia juttuideoita ei juurikaan tullut (minulle ei esim. ehdotettu aikuisbalettiin tutustumista), joten taidan jatkaa hyväksi havaitulla linjalla. Kisaraporteista pidettiin, joten ehkä mun on nyt ihan pakko lähteä maastotriathlonin SM-kisoihin, jotta kansa saa himoitsemiaan rapsoja ja tokavika kilpasisko tulee onnelliseksi. Onneksi on vielä viikko aikaa miettiä. En nimittäin jaksa nyt ilmottautua, koska se vaatisi pankkitunnusten hakemista, ja lompakko on niinkin kaukana kuin eteisessä.

Kuvituskissa kesälomalla

Kissajuttujakin toivottiin, mutta niitä lupaan vain, jos telon taas jonkun osan kehostani niin pahasti, että joudun pidemmäksi aikaa telakalle. Mutta kuvituskuvina karvahanurit kyllä näkyvät jatkossakin. Kuten vaikka nyt.

Viime viikko meni niin tohina päällä, että mulla on paljon kerrottavia juttuja rästissä. Koetan tykittää postausta tulemaan pitkin viikkoa. Vaikka on tälläkin viikolla vaikka mitä, kun viikonloppu menee taas Lapissa jossain ihmeen kisoissa (minä en kisaa).

2 kommenttia:

  1. Jeshhh:D t. Voittaja

    VastaaPoista
  2. :D

    Hyvä, kun kelpaa. Mun reaktio tuohon palkintoon oli enemmän lakoninen "voi jee".

    VastaaPoista