sunnuntai 31. toukokuuta 2015

Oho, ilmosin - ja oho, edustan!

Kauden päätavoite on sitten selvillä: se on Finntriathlon Levi ja siellä tietysti puolimatka. Kukas nyt Lappiin asti jaksaisi lähteä pikamatkaa jumppaamaan? Tämähän tarkoittaa nyt sitä, että minun pitää opetella polkujuoksemaan, koska Levillä puolimara vedetään poluilla. Aloittelinkin polkujuoksutreenejä jo tällä viikolla. Lisäksi olen käynyt paljon suunnistamassa.



Tosin en minä mene Leville pelkästään triathloninkaan takia. Finntriathlon Levi lopettaa Levi Otdoor Fest -tapahtuman. Sen taas aloittaa Arctic Bootcamp Challenge, jota meidän firmamme sponsoroi. Koska olemme jo Levillä festaamassa, sanoi toimarimme joo, kun kysäisin, että haluaisimmeko näkyvyyttä koko Levi Outdoor Festin ajalle ja varsinkin vikalle päivälle. Kun minä urheilen firman nimissä puolimatkaa, niin näkyvyys on ainakin pitkäkestoista. :D



Tämä blogipostaus on siis tässä blogissa hyvin harvinainen yhteistyöpostaus ja minä olen nyt sitten ekaa kertaa elämässäni edustusurheilija. Mites siistiä se on? Firma on siis HiQ Finland. Ja koska kukaan ei tiedä, mitä firmamme tekee, niin voitte katsoa asiasta hauskan leffan:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti