tiistai 11. kesäkuuta 2013

Jee ja pöh!

Hyvät uutiset ensin: joskus periksiantamattomuus kannattaa. Emme sittenkään olleet vikoja No Limit Adventuressa. Olimme toki vikoja maaliin tulleita, mutta yksi sekapari keskeytti. Vähän spekuttelimme, että olikos nyt reilua, että puro-questista sai vain 10 min sakkoa per rasti. Kaksi kärkijoukkuetta oli jättänyt kaikki rastit hakematta ja saivat sakkoa vain sen 30 min - ja me kulutimme yli 90 min etsimässä sitä kolmatta rastia. Mutta se kai on sitä taktikointia, mitä me multisport-untuvikot emme vielä osaa. Olimme alussa rastiväliaikojen perusteella vielä ihan kivasti 4.-6. sijalla, mutta tosiaan tipahdimme sitten siinä kadonnutta rastia etsiessämme. Tuloksia voi ihmetellä multisportt.fi-sivulla. Löytyisiköhän X-Kaadossa jo kaikki rastit ja tulisi kiva sijoitus?

Kuvitukseksi No Limitin quest-paikan pyörämeri

Sitten mälsempiä juttuja. Mulla tuli kurkku kipeäksi sunnuntaina illalla, ja meno jatkui eilen samanlaisena. Tänään ei kurkku enää ollut kipeä, mutta mulla oli muuten kipeä olo. Tiedättekö sen "kuumeisen tunteen ilman kuumetta"? Päätä ja muutenkin joka paikkaa särkee ja väsyttää. Menin kuitenkin aamulla töihin, mutta lähdin sieltä pois muutaman tunnin etuajassa. Nyt olen sitten koko illan vuorotellen nukkunut ja vuorotellen katsellut boksilta Suurinta pudottajaa ja juonut viinimarjamehua. Toivottavasti tämä menee nopsaan ohi, kun lauantaina olisi se Venlojen viesti.

Onneksi mulla on tapana olla tälleen kipeä vain 1-2 päivää ja sitten olen taas ok. Olin syksyllä ja talvella muistaakseni kahteen otteeseen poissa töistä 1-1,5 päivää ja nukuin tällaisen vastaavan olon pois. Viimeksi pomo syytti mua ylikunnosta, mutta en kyllä itse siihen usko. Mä luulen, että tämä on tavallinen flunssa, mutta mun valkosolut ovat vaan niin hurjan tehokkaita, ettei se iske muhun kunnolla. Musta tuntuu, että ylipäätään bakteerit iskevät muhun paljon paremmin. Viime vuosina mun kovimmat taudit ovat olleet turistiripuleita ja keuhkoputken tulehdus - taitavat olla yleensä bakteeriperäisiä juttuja molemmat. Supersuunnistaja pelotteli mua mykoplasmalla, mutta en mä siihenkään usko. Kun ei nää taudit ikinä kestä kauaa. Mykoplasma on kyllä sellainen tauti, josta tavallaan voisi olla ylpeä - onhan se nuorten urheilijoiden tauti. Olisihan se kivaa kuulua noihin molempiin ryhmiin. :D

Lommottomilla lakoilla ja ilman viiltohaavaa kisaamaan
vähän poikkeavalla tavalla? :)
Loppuun vielä yksi hauska juttu, koska aina pitää lopettaa positiivisesti. Kaveri ehdotti, että osallistuisin suunnistuskynsilläni tähän skabaan. Onhan niissä taustalla hauska idea, mutta eipä taitaisi silti olla mitään jakoa. :) Mutta jos vaikka lauantaiksi taiteilisi rastikynnet 2.0, niin ne voisi jo ihan vitsillä tuonne pistääkin...

2 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon ei-vikasta suorituksesta. ;)

    Musta tollaset skabat, jotka ratkaistaan yleisöäänestyksellä, on suht rasittavia.

    Toivottavasti haasteet ei oo susta rasittavia koska sait juuri yhden.

    VastaaPoista
  2. No mä ajattelinkin osallistua lähinnä siksi, että voin leuhkia tekemilläni kynsillä. :)

    Haasteet ovat kivoja, mutta haastaminen on musta hankalaa. Mistä tietää, montako lukijaa blogilla on? Eikö ole suunnattoman loukkaavaa, jos haastan jonkun 300 lukijan blogin? :) Muutenkin mua aina vähän ujostuttaa haastaa ihmisiä, koska en ole varma, mitä he haasteista tykkäävät (koska pahin, mitä voi tapahtua, on jotain niinkin kamalaa kuin se, että he eivät vastaa haasteeseen. :)

    VastaaPoista