tiistai 16. huhtikuuta 2013

Aamun ankeat bodaustunnelmat


Juoksutrikoot olivat vielä aamulla märät, koska kuivausrummun kanisteri oli tullut täyteen, joten en mennyt lenkille. Menin sitten salille.

Enpä muistanutkaan, kuinka paljon inhoan kiertoharjoittelua ennen kuin erehdyin tekemään sitä. Totesin, että nyt voisi alkaa kevennellä salitreenin kanssa, etten pilaa hyvää nylkkykesääni kireillä ja massiivisilla lihaksilla. Joten nyt sitten pumppaillaan syyskuuhun asti pitkiä sarjoja pienillä painoilla. Mutta tees sitä kuitenkin ehkä mieluummin yksi liike kerrallaan. Kuntopiirit ovat ihan arsesta.

Tänään soveltelin tällaista:

Eka patteri:
  • leuanvedot 6 +5+ 4 (vika setti jäi tyngäksi, kun kämmeniin sattui niin kovaa)
  • etuheilautus kahvakuulalla 16 kg 20 +20 + 20
  • soutu 40 kg 15 + 15 +15 (tää oli aika kevyt)
  • pena 40 kg 18 + 15 + 12 (jalat ylhäällä kuin sotilaspenkissä konsanaan)
  • vatsat bosulla 30 + 20 + 20


Toka patteri (kun ekaan meni niin vähän aikaa):
  • viparit 5 kg 15 + 15 + 12 (kun kutosen limput oli hukassa)
  • haukkari seisten 10 kg 10 + 10 + 10
  • torture twist 30 s + 30 s + 30 s

Koska mä en kuvaa itseäni salilla, on kuvituksena
uuden kissatuubin korkkaus - ja ovathan
nämä hiljaiset kannustajat nyt mua paljon söpömpiä.

Yäk. Taisi tuo sentään jotain mulle tehdä, kun en meinannut jaksaa pitää käsiä ylhäällä ja pestä tukkaa treenin jälkeen.

Eilen olin taas pitkästä aikaa aamulenkillä. Tukkoista oli, mikä ei sunnuntain fillaroinnin jälkeen ollut mitenkään yllättävää. Lenksukan jälkeen kokeilin, montako punnerrusta jaksan putkeen. Meni 28. Olisi varmaan mennyt 29, jos joku olisi ollut huutamassa korvan juuressa, että yritä nyt ees, läski. Kissat eivät sitä osanneet tai viitsineet tehdä, joten lysähdin sitten lattialle.

Olen ollut täysin aikaansaamaton Triathlonhaasteeseen tutustumisen kanssa. Lainassa olevaa triathlonkirjaa olen sentään saanut vähän luettua. Ehkä mulla jo kesän lopulla on joku treeniohjelma - ensi vuodelle. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti