tiistai 19. maaliskuuta 2013

Tyytyväinen asiakas

Tilasin taas monta rullaa placebo-teippiä, että pääsen juoksemaan. Ja valkkasin värit ihan itse! Ja nyt kehun pyyteettömästi verkkokauppaa, josta teipit ostin, koska olen siihen niin pirun tyytyväinen. Mua ei siis ole lahjottu kuin hyvällä palvelulla.

Kauppa on MediVendo, jonka löysin ihan vain googlaamalla kinesioteippikaupppoja. Valintaan vaikutti hiukan hinta ja eniten se, että heidän myymälänsä on melkein tuossa naapurissa, ja saatoin valita toimitustavaksi noudon myymälästä enkä postitusta.

Punainen ja musta sopivat pyörään, pinkki sopii
juoksutakkiin ja turkoosi oli muuten vaan kiva väri.

Mutta eipä mun tarvinnut mitään noutaa: mä asun kaupan pitäjän postireissun varrella, niin sain sitten ihan ilmaisen toimituksen kotiovelle. Kuis kuulia se on? Olen tilannut noilta teippiä jo kahdesti, ja molemmilla kerroilla Tapio on kiltisti kantanut teipit mulle himaan. Ekalla kerralla Tapsa soitti, et sopiiko tuoda ja tokalla kerralla pisti mailia, että mä lähden nyt postiin ja kokeilen matkalla, että ootko kotona. Onneksi olin. :)

Harmi vaan, että tuo myös melkein naapurissa oleva asiamiesposti lopettaa, ja jatkossa Tapsan postireissut suuntautuvat toiseen suuntaan. Mahdankohan enää sitten saada toimitusta kotiin saakka? No, olen niin vakuutettu jo hyvästä palvelusta, että ehkä mäkin voin hurauttaa joskus kotimatkalla heidän kauttaan...

Hyvää palvelua on aina kauhean kiva saada! Jos joku muukin on joskus saanut, niin kehukaas sitä vaikka kommenttiboksissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti