keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Rimpuilua

Olin tänään aamulla punttaamassa ja tein vihdoin ekan kerran omatekoisen ohjelmani nopeusvoimasetin. En ole ihan kamalasti bodailua ehtinyt harrastaa, kun olen taas lipsahtanut säbäävä nylkky -linjalle.

Meni aika huvittavaksi varsinkin tuo ohjelman alku. Onneksi aerobisilla laitteilla oli yleisöä vain 3 henkilöä, kun meikä koetti rimpuilla siinä fillarien sun muiden vehkeiden edessä kippileukoja. Muuten olisin ehkä haihtunut ilmaan silkasta häpeästä. Kippileuka on siis tämmöinen crossfit-liike:


Mä treenasin kaverin (ja toisen videon) ohjeen mukaan ensin pelkkää tota heilumista alhaalla ja sitten koetin tehdä kokonaisia leukoja. Ylös pääsinkin ekalla kerralla ihan kivasti, mutta en osannut ollenkaan työntää itteäni poispäin tangosta tuolla ylhäällä. Ja sitten loppui vauhti. Ja heti perään loppuivat voimat. Lisäksi mun kämmeniin sattui ihan erkkinä. Pitää ehkä taipua hankkimaan ne salihanskat ihan vaan leuanvetoa varten.

Jatkan nyt kippileukojen treenailua vielä jonkin aikaa ihan itsekseni. Mä en halua mennä crossfit-kurssille, koska tiedän jääväni ihan koukkuun, eikä mulla ole aikaa uudelle harrastukselle - paitsi jos voitan viikonloppuna lotossa.

1 kommentti:

  1. Haha, mä oon kanssa halunnut kokeilla noita kippileukoja, kun ne näyttää jotenkin niin älyvapailta, mutta mulla on jotenkin semmoinen tunne, että lyön vain leukani tankoon :D

    VastaaPoista