perjantai 6. heinäkuuta 2012

Vika nestepaastopäivä aluillaan

Eilen teki ihan kamalasti mieli syödä. Siis ihan kamalasti. Mutta kestin, kun aloin tehdä muuta enkä ajatellut ruokaa. Onneksi huomenna saa taas smoothieta. Se on melkein kuin ruokaa tämän mehujen litkimisen jälkeen.

Jaksoin kuitenkin eilen ihan hyvin pyöräillä 56 km. Tai no vikat mäet hapottivat kyllä kunnolla, mutta pysyin porukan mukana. Kai tässä kropassa sitten on sitä vararavintoa aina yhden lenkin verran. :)

Tunnin päästä menen Ingan kanssa salille ja sitten menen treenaamaan rullaluistelua. Nyt minulla alkaa rullaluistelu- ja maastopyöräviikot. Pakko treenata noita ennen Rokuaa.

Eilen mailailtiin poikien kanssa tavaroista, joita pitää ottaa mukaan. Minä teen varmaan silleen, että pakkaan kaikki urheilukamani mukaan, ja pojat saavat sitten sanoa, mitä otan mukaan kisaan. :) Oikeasti, minulla ei ole hajuakaan, mitkä ovat hyvät varusteet öisessä metsässä. Ei, vaikka olen öisissä metsissä aikaani viettänytkin joskus vuonna 2000. Silloin the Firma tarjosi kamat, niin ei tarvinnut itse miettiä. :)

Mä en ole käynyt ollenkaan alennusmyynneissä tänä kesänä. Mun shoppailuhimoni on suuntautunut täysin urheilukamoihin. Nyt rullaluistimet ja maastolenkkarit on jo hankittu. Samoin lukkopolkimet maastopyörään. Nyt tekisi mieli ostaa irtohihat pyöräilyyn, hyvä tekninen aluspaita (pitkillä hihoilla) ja pyöräilykypärä, joka sopisi mun Punaiseen Paholaiseeni. Ja se kajakki. Mutta ei mulla ole varmaan siihen ikinä varaa...

1 kommentti: