tiistai 31. heinäkuuta 2012

Oho, ilmosin!

Ja taas mennään! Tällä kertaa menen uusimaan Helsinki City Triathlonin, jolla tämän trittidii-urani viime kesänä aloitin. Pääsen näemmä taas katselemaan samaisen Riikan perään, joka voitti Vantaan triathlonin. Muita tuttuja ei vielä ollut ilmonnut.

Kuva TriForFun

Loppukesän "kisakalenteri" näyttää nyt siis tältä:
  • Kuopio triathlon 11.8. (perusmatka)
  • Helsinki City Triathlon 25.8. (sprintti)
  • Midnight Run 1.9. (10 km)
  • Tour de Helsinki 2.9. (140 km polkupyörällä siis, kun nimi ei kerro)
Suosittelen muuten HCT:a ihan kaikille, joilla on uimapuku, fillari ja lenkkarit. Tri for Funin tapahtumat ovat tosi kivoja (olen heavy user, mä tiiän) ja matka on niin lyhyt (300m, 10 km, 3 km) ettei se ehdi edes alkaa vituttaa, vaikka menisikin huonosti. Ja tuolla on eri sarjat kilpapyörille ja muille, joten on siellä kai Jopojakin nähty. Itse olin viime vuonna hybridillä.

4 kommenttia:

  1. Mikä on aikatavote? Yhen kaverin kanssa tossa arvotaan, josko osallistuisi.

    VastaaPoista
  2. No viime vuodesta (51 min) pitää ainakin parantaa. Jos mä laskeskelen arviovauhteja, niin pääsen johonkin 45 minsaan. Mulla on kyllä parempi fillarikin nyt, niin pitäis mennä lujempaa, joten alle 45 minsaakin vois olla mahdollinen. Sanotaan 40-45 min. Voin heittää uuden arvion Kuopion jälkeen, jos se menee ihan penkin alle. :D

    VastaaPoista
  3. Mä oon kans lähössä Midnight Runiin. Onko sulla siellä jo seuraa vai pitäskö sitä yrittää törmätä? Mitä aikoja on tavotteena?

    VastaaPoista
  4. Susse: meidän firma maksaa ja meitä on jotain parikytä kai. Ingan kaa varmaan juoksen ainakin alkumatkan. Sitten se varmaan porhaltaa karkuun. :) Törmätään vaan. Mä haluan juosta alle tunnin. Laitettiin Ingan kanssa tavoitteeksi 54 min, että päästään samaan lähtöryhmään, joka on sit kai 50-54 min tavoite tms. Meen kyl seuraavana päivänä TDH:iin, niin en ihan kauheen täysii kyl juokse.

    VastaaPoista