sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Päätös

Tänään oli vapaapäivä. Viikon ainoa sellainen. Muuten jumppailin viikolla tälleen:

ma: säbätreenit
ti : uinti
ke: pyörälenkki
to: triathlonkoulun uimatreeni
pe: punttis + spinning
la: triathlonkoulun fillarointi- ja juoksutreeni + säbäturnaus

Tänään oli kyllä huisin nätti sää, ja olisi ollut kivaa mennä fillaroimaan, mutta aamulla minulla oli hieman rapsakka olo eilisistä säbäjengin kauden päättäjäisistä ja iltapäivällä kävin kummitytön synttäreillä ja morjenstamassa mutsia.

Mutta mun oli itse asiassa tarkoitus kirjoittaa ihan muusta asiasta kuin viikon treeneistä. Mun personal trainerini Jukka lähti pääsiäisenä thaimaahan thaikkunyrkkeilyleirille. FB:n mukaan hän palasi tällä viikolla, mutta emme ole olleet yhteyksissä. Mä olen tässä Jukan poissaollessa miettinyt, että en oikeastaan tarvitse häntä enää mihinkään. Hän on antanut mulle jo paljon tietoa, enkä enää nyt keväällä ole oppinut kauheasti uutta. Treenit ovat olleet kivoja, mutta 65€ kuukausimaksu on vähän suolainen hinta yksistä treeneistä. Siksi olen tullut siihen päätökseen, etten enää jatka sopimustamme.

Voin kuitenkin suositella personal traineria kenelle tahansa, joka haluaa päästä tavotteisiinsa. Ja sellaiselle, joka tykkää hyvillä lähteillä perustelluista väitteistä ja kovista treeneistä, voin suositella Jukkaa. Jukalla on oma treeni- ja ravintofilosofiansa, mutta hän kyllä modaa niitä asiakkaan mukaan. Jos yksi juttu ei toimi, niin sitten kokeillaan toista. Ja mua ainakin Jukka osasi aina innostaa ja motivoida. Jos jotakuta kiinnostaa, niin tuolla on Jukan kotisivut, missä on enemmän life coach -juttua, tuolla on Tähtikunnon sivut, mistä itse aikoinaan Jukan bongasin ja tuolla vielä Jukan kehittelemän Natural Bootcampin sivut. Natural Bootcamp on aamujumppaa, jossa on vaikutteita joogasta, pilateksesta ja kamppailulajeista.

Jukka itse harrastaa vapaaottelua, joten hänen erikoisosaamisensa on kamppailulajit. Hän vetikin oikein hyviä nyrkkeilytreenejä. Myös crossfit luonnistui. Jukka ei ehkä ole oikea ihminen valmentamaan maratonille tai muihin nylkkylajeihin, mutta olen minä itse ihan sujuvasti Finlandian hiihtänyt tässä Jukka-treenien ohessa.

Mutta vaikka lopetankin rainerin käytön, niin aion toki jatkaa bloggailua. Pitää vaan vaihtaa tuo alaotsikko johonkin muuhun. Ehkä teen sen seuraavaksi. Haen vain ensin inspistä katsomalla vähän tosi-tv:ta. Vähän tekisi mieli uudistaa blogin ilmettäkin, mutta siihen ei kyllä tänään ole inspistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti