keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Hikeä ja giroilua

Nyt on sellainen olo, että jotain on ehkä tullut tehtyä. Meillä oli tänään Giro d'Espoo -joukkueiden yhteislenkki. Pojjaat vetivät aika haipakkaa. Tasamaalla pysyin vielä perässä, mutta ylämäissä jäin armotta rautareisistä jälkeen. Mutta toisaalta alamäissä menin aika lujaa. Painovoima on edelleenkin minun puolellani, vaikka olen jo vappuviikosta asti ollut normaalipainoinen. Jei!

Idea oli vetää tempolenkkiä ja opetella ajamaan ryhmässä. Ryhmä kyllä hajosi välillä, mutta meni se vetovuoron vaihto ja suuntamerkit ihan kivasti.

Tällaista sanoo statistiikka:
  • matka: 59,56 km
  • kesto: 2h 28 min
  • keskinopeus: 24 km/h
  • maksiminopeus: 63,8 km/h
Ryhmässä pääsee selkeästi nopeampaa. Alussa ja lopussa oli taas valoja, mutta Bodomilla poljimme sellaista 26-30km/h vauhtia - paitsi Velskolan tappomäissä. :D

Koska vain liikaa on minulle tarpeeksi, olin lisäksi aamulla salilla Ingan kanssa. Onneksi en kyykännyt, vaan bodasin vain yläkroppaa. Nyt on muuten maksimivoimatreenin vika viikko. Ensi viikolla alkaa taas peruskuntokausi.En ole kyllä ihan varma, missä välissä ehdin mennä vielä toisen kerran salille. Mutta toivottavasti jossain välissä.

Sain muuten eilen postissa Lapcreamin detox-tuotteita, joita olen lupautunut testaamaan. Koetan ehtiä ja jaksaa kertoilla niistä enemmän huomenna. Nyt alan venytellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti