lauantai 19. toukokuuta 2012

Detox-tunnelmia

Minun pitää maanantaina raportoida ekat tunnelmat Lapcream-testistä. Ajattelin kirjoitella tänne blogiin samat vastaukset, mitkä pistän maanantaina Hannamarille. Toki päivitän kommentteja, jos sunnuntaina tapahtuu jotain todella merkittävää. Mutta luultavasti näillä mennään.

1. Kerro lyhyesti lähtötilanteestasi ja siitä, mihin haet apua.
Halusin ensisijaisesti kokeilla koivuntuhkauutetta, koska olen itse ollut kovin agnostinen pH-dietin suhteen, ja koivu-uutteen pitäisi emäksisöidä kroppaa. Minä haluaisin nähdä sen päivän, kun se pH oikeasti muuttuu, koska eettisenä semivegenä syön aniharvoin lihaa, olen jättänyt sokerit tosi vähille ja viljan ja maitotuotteidenkin käyttöni on välillä tosi vähäistä ja aina vähintäänkin kohtuullista.
Lisäksi jos kouvu-uute vahvistaisi luuston lisäksi myös vaikka rustoja, niin påp. Minä kun olen todella huonopolvinen ihminen.

Siankärsämötippoja ajattelin kokeilla, koska minulla on persauksissa ja takareisissä vielä selluliittia, joihin voisin tippoja testata. Ja ramppaan kuitenkin kerran viikossa vaa'alla, niin bongaan myös mahdollisen nesteenpoistumisen. Ja treenaan kuin pieni elukka, joten erilaiset lihaskivut ovat minulle arkea. Ja niihinkin siankärsämötippojen pitäisi auttaa


2. Millaisiaodotuksia sinulla oli ennen aloittamista?
Kuten Jenni kommenteissa mainitsikin, niin kuulostaa aika homeopatialta. En siis todellakaan usko, että tämä läträys tuntuu missään, mutta en minä usko, että tästä haittaakaan on. Ja mä kyllä kokeilen avoimin mielin lähes kaikkea. Ja kun kuitenkin juon paljon vettä, niin kai sinne voi juttuja sekaan lorotellakin.


3. Miltä tuotteiden käyttö on tuntunut?
Eipä juuri miltään. Ei vaikuta mun elämääni juuri mitenkään, että lorautan aamulla kannuun 8 tippaa toista ja ruokalusikallisen toista litkua. Olen tosiaan koko ajan vetänyt täysiä annoksia, koska en kokenut olevani mitenkään saastainen tai tukossa.


4. Millaisia vaikutuksia olet huomannut? Ovatko tietyt vaivat helpottaneet, onko olo ollut väsyneempi tai pirteämpi, ilmaantuuko detox-oireita?
Kolme "oiretta "voisin tuomita näiden litkujen "ansioksi". Olen syönyt nyt kahden viikon aikana aika paljon herkkuja, mutta painoni ei ole noussut, vaikka niin olen pelännytkin. Lisäksi minulla on koko ajan jano, ja paska lentää. :) Vatsani ei siis ole mitenkään sekaisin. Aineenvaihdunta vaan tuntuu kiihtyneen. Minun pitää siis vain käydä useammin vessassa. Päätä ei särje eikä vituta normaalia enempää. Ihan pirteänä herään joka aamu, mutta siitä kiittäisin kyllä ennemminkin säännöllistä unirytmiäni ja valoisia aamuja kuin näitä litkuja. Olen kyllä pyöräillyt pidempiä lenkkejä kuin ennen ja tehnyt sen vielä kahjojen nuorten miesten perässä, enkä silti ole saanut lihaskipuja. Jos uskoisi täböllä noihin tuotteisiin, niin tästäkin voisi varmaan kiittää siankärsämöä. Minä kiitän kyllä vielä venyttelyä ja rautaista kuntoani. :)


5. Mitä mieltä olet tuotteiden mausta?
Hyvin mieto. Jos en sotke veteen mitään muuta (esim. suolaa), maistan, että jotain on veden seassa. Maku ei ole mikään hyvä, muttei pahakaan. Se on vain erilainen. Tosin minulla on ollut vähän lentsua, joten makuaistini ei varmaan ole herkimmillään.


Maanantaina siankärsämöstä pitäisi aloittaa viikon tauko. Koivu-uutetta tulisi nauttia koko ajan. Tässä on vain pieni probleema: koivu-uute oli vuotanut kirjekuoreen , ja se uhkaa loppua kesken. Mutta minä nautin nyt sen putelin loppuun ja arvostelen tuotteen, kun se on loppu. Siankärsämöä vetelen ohjeen mukaan pari viikkoa vielä tauon jälkeen.


En ole tosiaan siis muuten detoxannut tai elänyt kurissa ja nuhteessa. Päin vastoin olen herkutellut aika antaumuksella. Kuurini ei siis ole ollut varsinainen detox, vaan mahdollinen detox ehkä nollaa muun huonon elämäni. Katotaan, josko ensi viikolla pääsisi ruotuun ja lopettaisi mässäilyn.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti