torstai 12. tammikuuta 2012

Paastopäiväkirja, päivä 4

Ja taas on aika raportin. Päivän kamalin hetki oli taas töistä kotiinpaluu ennen kuin sai kasvislientä ja Digest-mehua kupuun. Olin vielä työpäivän päätteeksi maraton-palaverissa, missä minulla loppui vesi kesken. Suuta kuivasi ja oli kamala nälkä, kun pääsin kotiin.

Nyt koetan koota itseäni illan säbätreenejä varten. Eiköhän tuo paastotee tee (haha) taas ihmeitä. Eilen - ja tänään maratonpalaverissa - se ainakin sai jotenkin kehitettyä minulle energisemmän olon, vaikka ei siinä yhtään energiaa olekaan. Harmi, kun mistään ei löydy suoraan kuvausta, mitä nuo fenkoli, siankärsämö, piparmintunkehti, kamomillankukka, voikukka ja lakritsijuuri tekevät, että oloni muuttuu. Pitäisi googlata jokainen yrtti erikseen.Paketissakin lukee, että ne sopivat erinomaisesti erilaisiin paastoihin ja puhdistuskuureihin. Joo, niin selkeästi tekevät, mutta insinööri tahtoo tietää, miksi.

Matkalla reeneihin pitää käydä ostamassa ananasta, koska haluan huomenna kokeilla Ingan kehumaa ananassmoothieta. Minulla on jäkaapissa (ihan vain siksi, etteivät ylikypsy nestepaaston aikana) vielä omppuja, päärynöitä, luumuja ja banskuja, joten taidan vielä kerran tehdä sen smoothien, josta aiemmin unohdin osia pois. Puolukoitakin kun löytyy. Kolmanteen smoothieen voinkin sitten keksiä ihan mitä vaan.

Vähän on sellainen olo, että veska saattaa tänään imuroida huolella palloja, mutta pakko se kai on treeneihin mennä, kun olen jo ilmottautunut. Taidanpa ottaa pikkupäikkärit, kun vielä ehtii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti