keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Back in business

Tänään alkoi jumppailu pitkästä aikaa. Tai olin minä eilen ampumassa, mutta se nyt on vielä vähemmän urheilua kuin golf. Kunhan vähän tuli testattua kevyttä kirmailua kengät jalassa. Tänään minun piti mennä spinnaamaan, mutta tunti oli täynnä. Saakelin uuden elämän aloittajat... :) En edes tajunnut varata tuntia, kun keksin mennä koko tunnille vasta 30 min ennen sen alkua.

Tätä teki mieli
Ajattelin, että spinnailu olisi hyvä tapa aloittaa, koska polkiessa painoa ei mene liikaa jaloille. Olen nimittäin shoppaillessa huomannut, että liiallinen kävely alkaa sattua oikeaan jalkapöytään, joka siis otti enemmän osumaa. Vasen jalka on jo täysin uuden ihon peitossa.

Tein sitten crossaritreenin. Minun piti vetkutella crossarilla vain 20-30 min ja sitten treenata käsiä, mutta telkkarista tuli Will ja Grace ja sen perään Frendit, joten viihdyin crossarilla vähän liian hyvin. Ja minua laiskotti sen verran, ettei bodailu ihan huvittanut, niin ajattelin, että ei väkisin. Crossailin sitten tunnin. Ja vaikka olin koko ajan jalkojen päällä, ei mihinkään sattunut. Eli tärähdys on varmaan se, mikä alkaa sattua.

Tätä sain. Close enuf.
Säbäkin saa odottaa ensi viikkoon, koska veskaillessa ollaan polvillaan ja jalkapöytä joutuu kosketuksiin lattian kanssa, mistä voi tulla ikävää painetta ja liikaa venymistä uudelle iholle. Vika aloitettava laji on uinti: ei passaa mennä pöpöjen keskelle altaaseen ennen kuin on ihoa joka paikassa.

Huomenna salillani olisi maratonspin (75min). Sinne eivät varmaan rapakuntoiset uuden elämän aloittajat uskalla tunkea. Minä voisin uskaltaakin.

Kuvat How It Easy ja  Stay Healthy Techniques and Tips

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti