sunnuntai 21. elokuuta 2011

Viikko Helsinki City Triathloniin

Ihan pikapäivitys vaan.

Putsasin tänään päivällä fillarini ketjut ja rattaat tärpätillä ja öljysin ketjut uudelleen.

Sen jälkeen menin kokeilemaan, mihin aikaan 10 km fillarilla ja 3 km jalan taittuvat - peräjälkeen. Aiemmin tällä ja viime viikolla olen jo kellottanut aamu-uinneilla 300m vapareita (7:05, 7:20 ja 6:55). Tänään piti sitten koklata ne kaksi muuta lajia.

On kyllä pakko sanoa, että juokseminen heti polkemisen jälkeen oli hieman hapottavampaa kuin muistinkaan. Onneksi uimastadikan maasto on vielä mäkistä. No, tämän päivän perusteella minulla saattaa olla aavistuksen verran mäkivaraa: 10,09 km fillarilla meni aikaan 25:49 ja 3,01 km juosten aikaan 19:14.

Vaihdoistahan minulla ei ole mitään hajuakaan, mutta ainakaan fillaroinnista juoksun vaihdossa ei varmaan mene minuuttiakaan: minulla kun ei ole klosseja, niin ainoastaan pistän fillarin telineeseen, otan kypärän pois ja käännän numeron eteen. Uinnin jälkeen pitää toki pukea jotain päälle. Mutta nyt näyttäisi siltä, että minulla olisi vaihtoaikaa huimat 8 min ja pääsisin silti alle tunnin.

Tässäpä  ne minun valmistautumiseni minitriathlonille sitten olivat, koska ensi viikko menee lähinnä Espoo Cinéssä epäurheillessa. Sen lisäksi ehdin vain pelata vähän säbää, käydä suunnistamassa ja toivottavasti edes pari kertaa myös salilla. Jos menen uimaan tiistaina tai torstaina aamulla, niin voin vielä polskia pari kolmesatasta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti